תמיכה מרחוק

כשהכל עובד, אנחנו רגועים ומרגישים שאנחנו בשליטה ואין מה לדאוג. אבל ברגע שיש לנו תקלה, אנחנו מאבדים את השליטה ולא יודעים מה לעשות, ובצדק. אנו מציעים שירותי תמיכה מרחוק למסכים שלנו כדי שתמיד תוכלו להיות רגועים.

אין דבר מבאס יותר מלראות הודעת שגיאה על המסך שלך, תמונה קפואה או שידור לא רציף. לפעמים, במידה ומדובר במסך מקצועי המציג פרסום או מידע ללקוחות, כיבוי והדלקה יעזרו ויפתרו חלק קטן מהבעיות, אבל מה עושים כשזה לא עוזר? מאיפה מתחילים להתמודד? איך מסך שלא עובד מציג אותנו ואת העסק שלנו?

התמיכה שלנו השקט שלך

אנו ב LED DIGITAL רוצים לאפשר לך, את השקט הנפשי והידיעה שאתה בידיים טובות שדואגות, גם אם יש תקלה (ותמיד זה יכול לקרות) יש מקצוען שדואג לטפל מההתחלה ועד הכל שוב עובד. אנו מציעים שירותי תמיכה טכנית מרחוק למסכים ולתכונות שונות, גם אם בחרת לקחת את המסך שלנו וגם אם מדובר במסך של חברה אחרת, אנחנו יודעים להשתלט על מסכים ועל תוכנות מרחוק, לאבחן את הבעיה הטכנית ולפתור אותה במהירות ובמקצועיות כדי שאתה תהיה מרוצה והעסק שלך, יראה הכי טוב שאפשר.

אנו מעסיקים את אנשי התוכנה הטובים ביותר, מומחי מסכים שכבר ראו הכל ופתרו הכל. האנשים שלנו מתמחים בפתרון בעיות תוכנה וחומרה ויודעים לאבחן ולפתור את הבעיה. דברו איתנו ונתאים עבורכם את שירות התמיכה שמתאים לכם.

או מלאו את הפרטים בטופס ואנו נחזור אליכם במהרה.

פתחנו סניף גם בחולון – האורגים 21, בניין 10
נווטו לסניף חולון »

בואו נהיה בקשר