שלטי לד באילת

שלטי לד באילת, שילוט לד לעסקים באילת ובדרום הארץ

ישראל אינה ארצות הברית ואין בה עיר בשם לאס ואגס, אך מי שמחפש חוויה דומה של עיר שעשועים אליה מגיעים אחרי שחוצים מרחבי מדבר, ימצא שהעיר אילת היא הדבר הכי דומה ללאס וגאס שמדינת ישראל יכולה להציע ושלא מדובר בתחליף רע.
כמו השדרה המרכזית של לאס ואגס, גם השדרה הראשית של אילת מושתתת על מלונות יוקרה, פעילות ובתי עינוגים המיועדים לתיירים, נכון שנעדר מהעיר מימד ההימורים שמאפיין את לאס ואגס אך לא חסרות אטרקציות אחרות.
אם נחזור רגע למקור, לא ואגס, הרי שסימן ההיכר של העיר שלטי הניאון הצבעוניים והגדולים שיחד יוצרים ערבוביה פסיכדלית, אז בשנים האחרונות, תודות לנוכחות גדולה של שלטי לד באילת, גם בגזרה הזו נרשם דמיון מסוים.

קראו גם – שלטי לד בבאר שבע

שלטי לד באילת – כל המידע על העסק שלך

שלטי לד שונים מאוד משלטי הניאון שהגדירו את הלוק האייקוני של לאס ואגס מאז שנות השישים, הם הרבה יותר נגישים כלכלית ומבוססים על מסכי לד, הם גם הרבה יותר ורסטיליים, שלט ניאון מורכב הוא אמנם מופת של יצירה שמעטים יודעים לנפק, אך זה מה שיפה במציאות הטכנולוגית של שלטי לד לעסקים מהדור הנוכחי – זה פשוט וזה לא יקר ואפשר להגיע לאפקט מרשים של ניאון והרבה יותר (כולל סרטנים, מועדים, מבצעים וכו'), בעיר כמו אילת שמושתתת על תיירות וחיי לילה שלט לד לעסק קריטי עבור העסק ומסייע מאוד לאוריינטציה של התיירים.

קראו גם – שלטי לד ליישובים